Home // Uncategorized // Xerrada-Debat: “La necessitat d’una organització juvenil anarquista.”

Xerrada-Debat: “La necessitat d’una organització juvenil anarquista.”

El proper dissabte 14 d’abril els companys del Grup Anarquista l’Albada Social, organitzen una xerrada-debat al local de la C.N.T.-A.I.T de Mataró.

Recentment L’Albada Social s’ha adherit a la Federació Ibèrica de Joventuts Llibertàries i durant la xerrada ens exposaran les raons per la quals creuen que és necessària una organització juvenil específicament anarquista. A més, ens presentaran el model organitzatiu de la F.I.J.L. així com la seva orientació ideológica i les seves estrategies de lluita.

Durant el debat es tractaran qüestions com la vigència o no d’un anarquisme d’organitzacions, o quins projectes i lluites socials són més útils per la propagació de les idees llibertàries (ateneus, sindicats, lluites de barri, centres socials, grups d’afinitat…) .

Amb la reaparició de la F.I.J.L. a Catalunya s’obre un nou procés en la propagació de l’ideal anarquista i una nova oportunitat pel creixement del moviment llibertari entre la classe treballadora. Des del S.O.V. de Mataró de la C.N.T.-A.I.T dessitgem sort i encert als companys de la F.I.J.L.

Entenem que la consecució de l’objectiu final de l’anarcosindicalisme, el comunisme llibertari, passa necessàriament per que les idees de l’anarquisme arrelin amb força a les conciències del jovent obrer d’avui, que amb les seves idees i el seu esforç ha de forjar la societat del demà.

Per més informació consultar http://albadasocial.wordpress.com

Posted in Uncategorized