Home // Uncategorized // Com salvem la generació perduda?

Com salvem la generació perduda?

Plaça Occitània – Dissabte 16 de juliol – 19h
El Sindicat d’Oficis Varis de Mataró vol compartir amb totes les persones treballadores de la ciutat les seves propostes revolucionàries i ho volem fer al carrer i a les places. Volem presentar i oferir una eina de lliuta, una estructura organitzativa que ha demostrat la seva útilitat per les conquestes social com la jornada laboral de 8h.
És per això que estem organitzant un debat al carrer que comptarà amb la participació de companys del sindicat i altres convidats en el que el públic no serà públic sinó que també serà part activa prenent la paraula.
El debat portarà per títol:
Com salvem la generació perduda?
Durant el debat es plantejaràn les següents qüestions a les qüals els participants donaran les sev respostes particulars:
  •  Com es pot interpretar l’expressió generació perduda? Qui forma part d’aquesta generació? Que és el que s’ha perdut?
  • Podem confiar en els governs, els parlament i els partits polítics per salvar la generació perduda?
  • De quines eines i exemples de lluita social disposa la generació perduda per organitzar-se i mobilitzar-se?
  •  Quina és la ètica i els valors que haurien de guiar la mobilització de la generació perduda per construir una societat més justa?

L’acte tindrà lloc el dissabte 16 de juliol a les 19h a la Pl. Occitània.

Secretaria de Premsa i Comunicació