Home // Uncategorized // Manifestació a Barcelona. Quan a Mataró?

Manifestació a Barcelona. Quan a Mataró?

Aquí teniu unes imatges de la manifestació de la CNT-AIT de Catalunya i Balears a Barcelona el 27 de gener en contra de les reformes anti-socials del govern, la patronal i els sindicats traïdors, CCOO i UGT.

Esperem que ben aviat la classe treballadora de Mataró organitzi protestes semblants, que acabin amb decades de silenci i desmovilització a la nostre ciutat.

A Mataró vivim desenes de milers d’aturats. Heu pensat mai que passaria si un dia decidicim fer una manifestació contra l’atur, la crisis, la carestia de vida,… als carrers de Mataró? Quina cara posaria l’Alcalde i tots els polítics, els jefes de Caixa Laietana i tots els banc i caixes, el jefe de Valenri i de totes les empreses amb ERO?

No els hi faria puta gràcia!

Com a nosaltres no ens fa puta gràcia que ens treguin les ajudes d’atur, que ens fotin al carrer per 4 duros, buscar feina durant més de 2 anys, que no es respectin les lleis del treball i es vulnerin els nostres drets…

Que, t’animes? Contacte amb nosaltres: flmataro@cnt-ait.es

1 Comment

• En esas estamos compañero. La CNT volverá a ser una realidad en los centros de trabajo de Mataró y del Maresme.

El trabajo que estamos haciendo basado en la seriedad, el compromiso, la credibilidad y la efectividad, va a dar buenos resultados a corto y medio plazo.

Ya hemos conseguido varias readmisiones de trabajadore/as despedidas y la parlización de un ERE en una empresa de pintores. Y el boca-oreja hace que cada vez vengan mas trabajadores a nuestras asesorías juridicas gratutitas.

No desesperemos. Sin subvenciones ni liberados, demostraremos a políticos y patronal que es el Sindicalismo.