Home // Uncategorized // Crònica de les concentracions davant les botigues de Telepizza a Mataró

Crònica de les concentracions davant les botigues de Telepizza a Mataró

El passat divendres 15 de febrer el Sindicat d’Oficis Varis de la C.N.T.-A.I.T. de Mataró va realitzar dues concentracions entre les 21:00h. i les 23:00h. davant les dues botigues que té Telepizza a la ciutat.
D’aquesta manera ens vàrem solidaritzar amb els companys de la C.N.T. de Sevilla que han estat acomiadats de l’esmentada empresa per reclamar que es compleixin les condicions salarials i de seguretat que contempla el seu conveni, ja de per si prou precari. S’ha iniciat una campanya per la readmissió dels companys que està tenint repercussió a diversos punts de l’Estat i d’Europa.
Es van visitar les dues botigues per informar a treballadors i clients de les pràctiques antiobreres i la persecució sindical que Telepizza aplica als seus treballadors. L’acció va tenir bona acollida entre els veïns, i, almenys davant la presència del nostre sindicat, al llarg de la nit només van accedir dos clients a totes dues botigues.
Els gerents, molestos amb l’acció però respectuosos amb nosaltres, es van interessar pel conflicte de Sevilla i asseguraven no haver tingut notícia fins ara. D’altra banda, es van comprometre a posar en coneixement dels seus superiors a Telepizza de les conseqüències del conflicte de Sevilla a les seves botigues de Mataró.
La C.N.T. de Mataró valora positivament l’acció i no descartem continuar amb les protestes si els companys de la C.N.T. de Sevilla no son readmesos i les seves reivindicacions no són ateses.
Posted in Uncategorized